Bloggen

Favo bloggers

Mijn favoriete bloggers zijn: Style Scrapbook en The blonde Salad.

Deze blogsters springen er voor mij uit omdat ze allebei klein zijn begonnen en nu uitgegroeid zijn tot één van de bekendste bloggers met erg belangrijk ook veel volgers.

The Blonde Salad


Wat ik leuk vind aan The Blonde Salad by Chiara Ferragni is dat zij veel samenwerkt met bekende merken zoals Steve Madden. Ook spreekt haar stijl mij erg aan en de verhalen die ze erbij verteld. Verder staat ze ook nog bekend om haar opvallende schoenen die ze zelf heeft ontworpen. Daar zou ik graag een paar van in mijn kast willen hebben.

Style Scrapbook


Ik heb voor deze blogster gekozen omdat zij haar droom met veel moeite heeft bereikt. Ze heeft dit niet opgegeven ondanks dat er wel vaak aanleiding naar was geweest.
Ik volg haar vooral op social media zoals Instagram, de foto’s die ze plaatst trekken mij aan omdat ze perfect zijn gemaakt. Ze is zelfs zo bekend geworden dat ze kleding en accessoires krijgt van bekende merken, dit geldt ook voor The Blonde Salad.

Naar aanleiding van het gastcollege van Suzy de Groot ben ik ook The Man Repeller gaan volgen. Haar filmpje sprak mij zo aan dat ik haar heb opgezocht en dus nu ook aan het volgen ben.

Liefs, Myrthe

Chiara Ferragni

Chiara Ferragni

Standard

Leave a Reply

