Bloggen

Favo bloggers

Voor de laatste opdracht van deze week is het de bedoeling om een stukje te schrijven over je favoriete bloggers. Enkele favoriete bloggers van mij zijn:

Kenzas Zouiten


Dit is een Zweedse blogster met marrokaanse roots. Ze is 23 jaar oud. Ik volg haar omdat zij mij veel inspiratie geeft. Haar kledingstijl spreekt mij erg aan, en daaruit haal ik ook veel inspiratie. Haar stijl is vrouwelijk met een stoere touch.

Kenzas Zouiten

Kenzas Zouiten

Beautygloss


Haar naam is Mascha Feoktistova, zij blogt natuurlijk over beautytips. Ik volg haar om dat zij vaak handige tips post over hoe je het beste je haar en huid kunt verzorgen. Maar ook test zij vaak nieuwe producten uit en deelt dit met haar volgers. Zij spreekt mij aan omdat zij gewoon zich zelf is en erg open is naar haar volgers.

The blonde salad


Chiara Ferrnagi is een Italiaanse blogster. Ik ben haar gaan volgen omdat haar stijl mij erg aansprak, ook was dit een blogster die dicht bij haar zelf bleef. Maar naar mate zij bekender werd vond ik haar posts minder interessant worden. Maar toch bezoek ik haar blogg nog af en toe om daar inspiratie vandaan te halen.

Dit zijn enkele bloggs die ik volg en graag wil delen met jullie,

Liefs, Naomi

Standard

Leave a Reply

